Tips - Fotografiska

Jag har ett tips till er och det är att besöka Fotografiska Muséet i Stockholm. Jag bor själv i Stockholm och har varit där flera gånger och det är superkul. De har utställningar av olika fotografer och byter regelbundet. När man går där får man ny insperation och dras in i fotografins värld! Man betalar bara inträde och sedan får man tillgån till alla utställningar som är aktuella!

Just nu pågår en utställning av Nick Brandt som heter On This Earth, A Shadow Falls. Det är foton på afrikas djur som ä helt magnifka. Jag älskar dem och jag är säker på att ni också skulle göra det. Man kan tyck att dem är underbara när man ser dem på nätet men jag lovar er att dem är bättre i verkligheten. Utställningen finns kvar ända tills den 8 januari så det är gott om tid och ta chansen att kolla på utställningen, du blir inte besviken!

Här är några bilder och den sista är min absoluta favorit. Visst är dem underbara?









Alla bilder är tagna från fotografiskas hemsida, http://fotografiska.eu! Gå in på hemsidan för att få veta mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0