Canvastavlor!

Jag har ett tips till alla som vill göra något roligt med sina bilder, CANVASTAVLOR! Det är jättesnyggt och mycket roligare än att rama in en bild. För er som inte vet vad Canvas är så är det en bild som är framkallad på en tavelduk som sedan spänns upp på en träram! Man gör dem inte hemma utan beställer. Jag har framkallat tre bilder på canvas och de är jättefina! Jag har beställt dem hos Expert och det är ganska dyrt men jag tycker absolut det är värt det. Om man söker runt lite kan man säkert hitta billigare ställen... Det finns många olika storlekar och dem jag har är två stycken som är 50x50 cm och en som är 70x100! Det blir som en liten utställning hemma och det är supersnyggt!

Dessa har jag hemma:





Snyggt va?


Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Besök och kommentera gärna min blogg! :)

2011-06-20 @ 14:36:48
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

WOOW! vilka fina bilder du har framkallat!! det ser ju jättefint ut om man framkallar dom på canvas! :D tror jag också ska göra det! :)Ser ju ut som om tavlorna är köpta i affär (positivt):D

2011-06-26 @ 15:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0